Örnek 6.1 - Klavyeden bir kenar uzunluğu ve o kenara ait yüksekliği girilen üçgenin alanını hesaplayan programın algoritmasını, akış diyagramını ve programını yazın.
#include <stdio.h>
#include <conio.h>
float a, h, Alan;
main()
{
clrscr();
printf("Kenar uzunluğunu giriniz...");
scanf("%f",&a);
printf("Yüksekliği giriniz...");
scanf("%f",&h);
Alan=a*h/2
printf("\n");
printf("Üçgenin alanı = %0.2f",Alan);
getch();
return 0;
}
#include <stdio.h>
#include <conio.h>
float a, h, Alan;
main()
{
clrscr();
printf("Kenar uzunluğunu giriniz...");
scanf("%f",&a);
printf("Yüksekliği giriniz...");
scanf("%f",&h);
Alan=a*h/2
printf("\n");
printf("Üçgenin alanı = %0.2f",Alan);
getch();
return 0;
}
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder